" Starostové, starostky, správci obcí, měst , malých vesnic, firmy a společnosti "
Provádíme výběrové řízení formou e-aukce na svoz odpadu.
jste nespokojeni se službami a cenou Vaši svozové firmy
chcete si stanovit vlastní podmínky a udělat cenové porovnání formou e-aukce
nemáte na to moc času a hledáte firmu, která udělá vše za Vás.
Nyní máte jedinečnou příležitost.
Poskytujeme komplexní služby při realizaci otevřeného řízení dle §27 ZVZ, včetně návrhu podmínek zadávací dokumentace, vzorových obchodních podmínek.
Vylepšíme Vaše obchodní podmínky, podle místních specifikací a zkušeností s realizovaných e-aukcí svozu odpadu.
NECHTE SE KONTAKTOVAT
Ušetřete s námi na odpadech i Vy
Realizujeme výběrové řízení na zajištění sběru, svozu, přepravy, třídění,využívání a odstraňováni komunálního odpadu, dle zák. č.137/2006 Sb.
Poskytujeme komplexní služby při realizaci otevřeného řízení dle §27 ZVZ, včetně návrhu podmínek zadávací dokumentace, vzorových obchodních podmínek, organizačního zajištění komisí, vypracování návrhu rozhodnutí a dalších kroků, vyjma rozhodováni.
Poskytujeme komplexní administrací a hot-line podporu institutu elektronické aukce, včetně jejího vyhodnocení a vypracování návrhu rozhodnutí.
Právní poradenství
Sjednocení historické smlouvy a mnoha následných dodatků
Optimalizace podmínek dle nových trendů a zkušeností z realizovanýchzakázek
Komplexní administrace veřejné zakázky
Provedení veškerých činností a úkonů požadovaných ZVZ, mimo úkonyrozhodovací
Využití e-aukce pro hodnocení nabídek
Stanovení specifikací
Požadavky zadavatele na nabídku služeb sběru a odvozu směsnéhoresp. tříděného odpadu dle vyhlášky Č. 381/2001 Sb.
Nacházíte se na webové stránce obchodního partnera eCENTRE Davida Sobotíka. Toto nejsou oficiální internetové stránky společnosti eCENTRE, a.s. Garantem a poskytovatelem nabízených služeb je společnost eCENTRE, a.s.